7 Aralık 2010 Salı

Yaş 26

Zaman çok hızlı geçiyor.Bir su misali akıp gidiyor.Ne ara 26 oldum anlamadım açıkçası.
Madem 26 oldum dedim artık kendİm için bir şeyler yapma zamanım geldi.
İlk önce bir fotoğrafçılık kursuna yazıldım ardından ilk fotoğraf makinamı aldım kendime (senelerdir almak istiyordum ama bir türlü kısmet olmamıştı).İlk pozlar tabi haliyle acamiceydi , fotoğrafları çektikçe zaten yerini buluyor fotoğraflar.Ardından birde photoshop kursuna gittim faydaı olması için.Nitekim faydalıda oldu.
Şimdi sıra dansa geldi.Dört bayan arkadaşımla beraber oryantale başlıyoruz inşallah bu hafta.Azıcık kıvırırsak belki birazda inceliriz kimbilir.Sizlere bilgi vermeye devam edeceğim görüşmek üzere...

2 yorum:

ayseyaman dedi ki...

sevgili Ayşe adaşım, sayfandaki yazılarını okuyunca kendimi hatırladım...Ben de 26 yasındaydım ilk bloga yazarken, onun oncesinde fotografcılık ve yarım yumalak bilgisayar kursuna gitmiştim...Dans kurslarına da bir turlu gitmek kısmet olmadı...
Bloguma kimsenin uğramadığı günleri ilk pasta kurabiye yaptığım günleri de hatırlıyorum...İnan aradan nasıl 4 yıl geçti 30 yaşıma geldim inanamıyorum...:)
Aramiza hosgeldin...Yorumun için teşekkürler..Bana yazmasan seni bulmam zor olabilirdi, bu yuzden takip ettiğin arkadaslara mutlaka bir merhaba de çekinmeden, onlarda seni iadeyi ziyarete gelecektir zamanla...sevgiler bol şekerli kal...

Hiç dedi ki...

Hoşbulduk.
Göstermiş olduğun ilgiye çok teşekkür ederim.Desteğin benim yüzüme güzel bir tebessüm getirdi.Mutlu kalman dileğimle